PRIGOVORI I REKLAMACIJE
Obavijest o načinu podnošenja pisanih prigovora
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“ br. 19/22) obavještavamo potrošače da
pisani prigovor potrošača mogu dostaviti:
1. Putem pošte na adresu: KOMUNALNO DRUŠTVO „ČRNIKA“ d.o.o., 51521 Punat, Obala 72
2. Putem elektroničke pošte na e-mail: info@kd-crnika.hr
3. Osobno u poslovnim prostorijama Društva na adresi: KOMUNALNO DRUŠTVO „ČRNIKA“
d.o.o., 51521 Punat, Obala 72.
Odgovor na pisani prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana zaprimanja
prigovora.
Molimo da uz prigovor navedete podatke za dostavu pisanog odgovora (ime, prezime i adresu ili e-
mail).
Obavijest o načinu podnošenja reklamacija potrošača - korisnika javnih usluga
Sukladno čl. 27. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“ br. 19/22) obavještavamo potrošače –
korisnike javnih usluga da nakon primitka odgovora na pisani prigovor odnosno po isteku roka za
dostavu odgovora trgovca na pisani prigovor ako trgovac potrošaču nije dostavio odgovor na pisani
prigovor u roku od 15 dana mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača:
1. Putem pošte na adresu: KOMUNALNO DRUŠTVO „ČRNIKA“ d.o.o., 51521 Punat, Obala 72
2. Putem elektroničke pošte na e-mail na adresu: info@kd-crnika.hr
3. Osobno u poslovnim prostorijama Društva na adresi: KOMUNALNO DRUŠTVO „ČRNIKA“
d.o.o., 51521 Punat, Obala 72.
Povjerenstvo za reklamacije potrošača će odgovor na reklamaciju dati u pisanom obliku najkasnije 30
dana od dana zaprimanja reklamacije.
Molimo da uz reklamaciju navedete podatke za dostavu pisanog odgovora (ime, prezime i adresu ili e-
mail).